2007. november 17., szombat

Filmajánló

Tegnap nagyon jó filmekre bukkantam az e heti műsorban, ami bizonyítja, hogy (nagy ritkán) mégis tud érdekességgel szolgálni a tv is.

Vasárnap 22. 15-kor látható a TV2-n a Tökéletes katona. Nem vagyok az akciófilmek híve, szívesebben nézek sportközvetítést... viszont Jean Claude Van Damme-ot meglehetősen kedvelem :-)




Hétfőn 23. 30-kor a HBO bemutatja a Köd c. horrort - sajnos még nem láttam, pedig régóta szeretném. Egyik barátnőm már megnézte, szerinte izgalmas, amit el is hiszek neki. Az újságban írt ajánló hangulata nagyon megfogott. Horrorfilmeknek és könyveknek még az ismertetőjét nézegetni is öröm.


Ma 18. 20-kor az HBO-n Harry Potter és a Tűz Serlege :-)
És ha már szó esett Potterről: Piton rajongói oldalán találtam egy jó bejegyzést az egyik novellában:

A Reggeli Próféta cikke:
"Szemtanúk látták, amint a botrányos szerelmi viszonyt folytató Perselus Piton és Hermione Granger kettesben eltűnik a Tiltott Rengetegben. A Roxmortsban élő, nyolcvan éves Emma Felton azt állítja, kénytelen volt végignézni együttlétüket - bár a szomszédok szerint ezt magának köszönheti, nem kellett volna órákig lesben állnia az ablakban és a kerítésnél.

Az esetről megkérdeztük az iskola igazgatónőjét, Minerva McGalagonyt, aki feltűnően idegesnek látszott - rossznyelvek szerint azért, mert őt nem vitték magukkal az erdőbe (lapunk munkatársai persze nem adnak hitelt efféle pletykáknak, de egyébként is jó ügyvédeink vannak, kár minket beperelni)."

4 megjegyzés:

AronGergo írta...

Hát haver, ha neked a Tökéletes katona jó film...

Aranyhaj írta...

Láthattad, hogy éppen nem a Tökéletes katonát dicsértem meg, hanem Van Damme-ot! :-)

Zoleeka írta...

A Köd jó film, bár szerintem az eredeti még jobb. A Tökéletes katona is jó. :) Kis nosztalgia.

Aranyhaj írta...

Na ugye :-) Most szép hosszas véleményt írhatnék a Ködről, de sajnos nincs HBO-nk, így nem láttam. Kénytelen leszek valahogy máshogy hozzájutni. Azóta vadászok rá, hogy a barátnőm mesélt róla. Utoljára akkor voltam ilyen csalódott, mikor lemaradtam az Elátkozottak falujáról.