2007. november 18., vasárnap

Távmunka webáruháznál

Több internetes munkát is találtam, amivel érdemben fogok foglalkozni - el ne szóljam -, de először azt ismertetem, amibe már belefogtam, tehát van némi rálátásom.

Egy webáruházhoz csatlakoztam; befektetnem nem kellett - ha nagy összegről lett volna szó, nem vágok bele. Nem mintha túl gyanakvó lennék, de sok helyen csakis arra megy ki a játék, hogy kihúzzák a pénzt a jelentkezők zsebéből. Itt erről nincs szó, a későbbiekben sem kell tagsági díjat fizetnem (vagy bármi mást). Eladnom nem kell semmit - a feladatom közvetítés, amit valóban otthon, az Internet előtt ülve végezhetek. Nagyon örülök annak, hogy magam oszthatom be az időmet. Kaptam a cégtől saját honlapot (nem biztos, hogy egyedül össze tudtam volna hozni egyet, legalábbis ilyen minőségben; nem tanultam webszerkesztést, pedig érdekel a dolog).

Nagy megnyugtatásomra szolgált a jelentkezésnél, hogy valós, bejegyzett céghez csatlakoztam (a cégjegyzékszámot, adószámot is megtekinthettem). Számlaképesség nem volt feltétel - a bevételem bruttó bónusz 50-60%-át kapom kézhez, a többi adóteherként az állam tulajdonába kerül. Ha számlaképes volnék, adózhatnék magam - de így egyszerűbb. A jövedelem egyébként több forrásból érkezik: van jutalék, bónuszpont, és az árrés nyeresége is az enyém.

Egyelőre ennyit írok, de tervezem, hogy majd folytatom.

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

AranyHaj,

Látom belelendültél! ;)

Örülök neki, és szorítok neked!

Néhány Tipp:

- a blogon adj több címkét egy-egy bejegyzésednek, ezek a cikk tartalmához illetve a célözönséged nyelvi közegéhez releváns kulcskifejezések legyenek.
Kulcskifejezés: amit az emberek beírnak a keresőbe, amikor valamit keresnek a hálón.
- olvass és kommentezz olyan blogokon, fórumokon, ahol a leendő érdeklődőid olvasgatnak. Na és ahonnan csal lehet linkelj.
Szerintem célszerű lenne a blogodat frontként üzemeltetni a webes vállalkozásodhoz!
- Írd be (mondjuk a Google-ba) AddURL, találsz nagyon sok olyan oldalt, ahol ingyen regisztrálni tudod, a blogod és a webáruházad. Igaz is itt miért nem linkelted még?
- és kb 1-3 hónap múlva regisztráld a blogod, a magyar lap.hu oldalakon
- ja és linkelek rád a KKV Asszisztens blogomról, amiket ajánlok boxban megtalálod!
- a blogterre meg rendszeresen ajánlom a bejegyzéseid!
- Azt írod érdekel a webszerkesztés, a nevem alól linkelt blogomban találsz némi infót, hogy hogyan lehet egyszerűen olcsón, profi weboldalad, és nem kell drága vagy illegális programot sem telepítened a Pc-dre. Arról nem is beszélve hogy internetelérés esetén a világ bármely pontjáról, publikálhatsz, módosíthatsz, törölhetsz, feltöltehtsz, nagyobb projekt esetén több felhasználósként is működik


Sok sikert!

Üdv: István

Ui: a webszerkesztős blogomról linkelt TESZToldalamon ki is próbálhatod, hogyan működik a dolog!

Aranyhaj írta...

Nagyon szépen köszönöm :-)
Rendes vagy, hogy ennyit segítesz a tanácsaiddal.
Alig egy hónapja írom a blogot, a linkelésekkel meg a többi lehetőséggel épp ezért nem vagyok még tisztában. Azt sem tudom, hogyan jelölhetek kedvencemnek valakit, vagy hogyan nézegethetem a többi blogspot.com oldalakat. Ezeket szépen át kell nézni, érdeklődni... köszönöm, hogy biztatsz!

vallalkozasiotletek.com írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
vallalkozasiotletek.com írta...

A blogspot.com-ügyileg nem tudok segíteni, bár ez is Google alkalmazás, tudtam is róla, de nem használtam.
Viszont úgy emlékszem a Google desktop alkalmazásáról még nem szóltam. Figyelmedbe ajánlom több szempontból is, hírek aktualitások szempontjából még jobbára angol nyelvű támogatottsággal bír. Viszont azon magyar oldalak frissülésésről is tájékoztat ahol jártál, feltéve ha van RSS alkalmazása.
Illetve sok egyéb alkalmazás, és gadget betagolható, egész tuti!

Láttam regisztráltál nálam az online ajánlatomra tehát az email-címem ismered, ha segíthetek írj bátran privibe is!

Üdv: István

Névtelen írta...

az eurobarrenél még dolgoznod sem kell hogy pénzt keress:
eurobarre

vallalkozasiotletek.com írta...

Blazer,

Az lehet, de vagyunk egy páran akik betegesen, a munkában és a tanulásban látjuk a jövőt!

Ez van...

Üdv: István

ui.: ilyen komolytalan dologba amúgy sem neveznék be