2007. november 6., kedd

Online vásárlás

Ma kipróbáltam az online termékrendelést.

A könyv, amit megrendeltem, nem kapható a településen, ahol élek. Megyeszékhelyre kellene utazni érte, ahol teljes áron vehettem volna meg, netán a fővárosban juthattam volna hozzá a nagykertől akciósan. Ezért aztán megrendeltem a neten keresztül - így a postaköltséggel együtt sem fizetek sokkal többet, mint amennyi az eredeti ára lett volna. Nem beszélve arról, hogy nem szántam rá a beszerzésére egy fél napot, és útiköltség sincs.

7 megjegyzés:

Srí írta...

Szia Aranyhaj! Ne úgy szólj hozzá a blogokhoz, hogy nicknek a blogod címét használod. Nem tudnak ráklikkelni a blogodra és érdeklődőket veszítesz. Javítsd ki a regedet úgy, hogy a nicked Aranyhaj legyen, ennyi éppen elég. Utána nyisd meg a Profilodat a blog.hu-n, és az URL-hez írd be a blogod címét, a http:// aranyhaj.blogspot.com -ot. Figyelj, hogy helyesen írd, mert a Wblogban is elrontottad. Ha beírtad a Profilba a címet, automatikusan megjelenik majd a nicked mellett, mint az enyém Molnárgörény blogjában. Nézd meg ott, hogy néz ki. Ha még valamit szeretnél tudni, kérdezz, szívesen válaszolok.

Aranyhaj írta...

Köszönöm a tanácsot. Ki fogom próbálni :-)
Viszont ha aláírom a bejegyzéseimet a blogom címével, akkor ráklikkelhetnek az érdeklődők, nem?

aranyhaj.blogspot.com

(Erre gondoltam.)

Srí írta...

Ha helyesen írod ki, akkor igen. Így kell kiírnod:

http://aranyhaj.blogspot.com

ez a pontos cím:) http-vel.

És szólj hozzá bátran mindenhez, ha van véleményed. Minden blogger örül annak, ha figyelemmel kísérik a blogját és hozzá is szólnak. De csak akkor írj, ha tényleg van mondanivalód. Az, hogy "háááát" nem elég, mert nem tudják, mire vonatkozik:)

Jó blogolást, és szólj csak, ha segíteni tudok.

Névtelen írta...

Szia aranyhaj! Láttam a "hát"-odat Molnárgörénynél, gondoltam felkereslek.. Szia, jó blogolást.
Majd még benézek, most dolgoznom kell..

Aranyhaj írta...

srí: nem talállak! :-( Hiába keresem a blogodat, nem találom.

Igazság szerint még új vagyok, egyelőre véletlenszerűen találom meg a blogokat, és még azt sem tudom, a blogspot.com felhasználóit hol lehet megtalálni (mint a blog.hu-éit).

Srí írta...

Azért igyekszem segíteni, mert láttam, hogy új vagy. Ez a blogom címe:

http://kalandozasok.blog.hu

Vagy kopizd és másold a keresőbe, vagy egyszerűen csak írd be. A blogspot külföldi szerver, ott indítottam én is a blogomat de átjöttem a blog.hu-ra. Bár a blogmotor rosszabb, többen megtalálnak és ha hozzá akarnak szólni, nem kell újra regisztrálniuk.

Aranyhaj írta...

Köszönöm :-) Így már megtalálom.
A blogspotot azért szeretem, mert egyszerű kezelni (viszonylag...) és van rajta sok minden, pl. képeket, videókat, linkeket tehetek be.