2007. november 15., csütörtök

Piton

Állatvédelemmel és vadon élő állatokkal foglalkozó oldalakat kerestem tegnap este a neten. Egy kígyófajt alig találtam meg, ugyanis a Google elsősorban a perseluspiton.lap.hu találatokat dobta ki. Iskolás történetekre számítottam, ehelyett ráakadtam egy nagyon érdekesre: Imádjuk Együtt Perselus Pitont - az oldalt Potter-rajongó lányok írják, meglepően jó fogalmazáskészséggel és történetvezetéssel; az a lényeg, hogy merőben új képet festenek a roxforti tanárról, akiről kiderül, hogy a nyári szünetben egyáltalán nem zsíros a haja, fekete talár helyett farmert visel, ráadásul jó alakja van, emellett egyre bensőségesebb viszonyba kerül Hermionével :-) Ma meglátogatom a 18 éven felülieknek szóló Piton-novellák oldalát is, izgalmasnak ígérkezik.
Korábban nekem is volt olyan gondolatom, hogy jó lenne, ha McGalagony és Flitwick összeházasodnának... és nekem is van kedvenc férfiszereplőm a sorozatban, igaz, nem Piton (még ebben a vagány kiadásban sem), hanem Sirius Black. Neki és Remus Lupinnak is van rajongói oldala.

Le a kalappal Joanne Rowling előtt; minden elismerést megérdemel, aki napjainkban - mikor a fiatalok nem épp könyvpártiak - eléri, hogy nemcsak hazájában, de távoli országokban is rajongói klubokat hozzanak létre egyes szereplői számára.

Nincsenek megjegyzések: