2008. január 11., péntek

PTC, PTR, PTP

Érdemes-e csatlakozni olyan programokhoz, amik kattintásért fizetnek? Ezekhez rendszerint ingyen regisztrálhatunk... de vajon megéri-e?

Többféle lehetőség létezik:
PTR (Paid To Read): reklámokra való kattintásért fizetnek; ezeket rendszerint e-mailben küldik; meg kell nyitni a megadott linket - utána azonban tanácsos kitörölni a cookie-kat a gépből.
PTC (Paid To Click): azért fizetnek, ha a felhasználó az egyes hirdetésekre kattint, s megjeleníti az ahhoz tartozó honlapokat.
PTP (Paid To Promote): magát a céget kell hirdetni.

Ebből a munkából igen kevés haszon származik - mindössze egy cent (talán valamivel több vagy kevesebb, ez az adott oldaltól függ). Ahhoz, hogy érdemi bevételt érhessünk el, más felhasználókat is csatlakoztatnunk kell, akik után részesedést kapunk.
Sajnos akadnak olyan cégek is, amik egyáltalán nem fizetnek - s csupán találgatni lehet, melyik megbízható.

Nincsenek megjegyzések: