2008. február 7., csütörtök

Váratlan ajánlat

Megtisztelő és izgalmas felkéréssel keresett meg az Iparművészeti Egyetem egyik tanára: arra kért, legyek a szobrásztanulók aktmodellje.
A dolog előzménye az, hogy 2006 őszén - amikor Pestre költöztem - jelentkeztem ilyen jellegű munkára, s lett volna rá lehetőség, csakhogy mire megkezdődött a tanítás, találtam egy jobban jövedelmező (bár korántsem ennyire érdekes) állást.
Ha még mindig a fővárosban tartózkodnék, bizonyára igent mondtam volna, de a mostani munkám eléggé leköt - vidékről rendszeresen utazni, munkásszállón lakni vagy albérletet keresni hosszadalmas és fáradságos lenne.
Talán majd legközelebb.
Mindenesetre a napokban folytatom a korábban elkezdett (és mostanában elhanyagolt) edzéseimet...

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hm, érdekes lett volna a blogodban látni a szobrokat. Ha már a modellkedésről esett szó, nem akarnéd lecserélne a jobb-felső képet valami sokkal előnyösebbre? Van belőük bőven, abban biztos vagyok, pl. a felső, meg a jobb-alsó, plusz a számtalan modell-fotód a neten :)
Bocs, ez nem kritika, csak...

Aranyhaj írta...

Köszönöm a tippeket! :-)
Úgyis tervezek most egy-egy változtatást a blogon.

Fotókról szólva, elsősorban természetes, otthoni képeket szeretnék felrakni.

Más képeimet hol találtál? Annyira sok nincs belőlük.

Névtelen írta...

Modellvilág, Borsod Online - ha nem tévedek te vagy a sci-fi szerző LK modell. Jó kis érdeklődési kör-párosítás, szimpatikus! :)

Aranyhaj írta...

Nem tévedsz :-) Azaz - nem sci-fit, hanem fantasyt (modern, klasszikus és dark) írok.

Egyébként egy pályázatra beküldött novellámat már most meg lehet nézni a neten, csak az értékelése nem készült még el.
Távol áll tőlem, hogy attól függjön a munkámról alkotott véleményem, mit mondanak az adott írásomról más szerzők vagy kiadók, de nem tagadom, ha jót mondanának, annak örülnék :-)
Magáról a novelláról annyit, hogy nem állítom, hogy igazán elégedett vagyok vele, de egész tűrhetőre sikeredett.

Ha lesznek majd további képeim (vagy szobor készül rólam :-)), majd közzéteszem azokat is.

Névtelen írta...

És mégis, hol lehet megnézni a novellát?

Aranyhaj írta...

www.darkcorners.hu, Íróasztal.

Az értékelése pedig a palyazat.darkcorners.hu Eredmények file-jában látható.